1402-12-08 15:15
419
0
88941
کارآفرین گلستانی در برنامه «نوبت انتخاب»:

تصمیم‌گیران از راهکارهای نخبگان اقتصادی عقب نمانند

کارآفرین گلستانی با تاکید بر اینکه نخبگان در نحوه مشارکت، تعیین الگوهای برتر، رصد و شناسایی برنامه‌های خوب در سطح جامعه مرجع تاثیرگذار هستند، گفت: تصمیم‌گیران از راهکارهای نخبگان اقتصادی عقب نمانند.

محمد رهبری در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: قهر افراد در سیستم‌های مشارکت و صندوق‌های رای وضع موجود را بهبود نمی‌دهد، قهر با صندوق‌های رای گزینه خوبی نیست اولین پله در تمدن‌سازی اجتماع‌پذیری است و قهر نقطه مقابل قرار دارد تا زمانی که در اجتماع وارد نشویم نمی‌توانیم اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

وی تزریق امید در جامعه را در سایه استفاده از نظرات نخبگی مهم خواند و افزود: نخبگان کلیدواژه «ما می‌توانیم» را با تکیه بر توانمندی‌هایی که در جامعه داریم و ایجاد می‌کنیم ارائه و راه‌حل فائق آمدن بر مشکلات را بیان می‌کنند.

کارآفرین گلستانی با اشاره به اینکه نگاه نخبگان علمی و اقتصادی به مسائل پیرامون کلان و ویژه است، گفت: نخبگان چالش‌ها را می‌بینند و از دریچه حل آن با مسئله روبرو می‌شوند.

رهبری توضیح داد: به عنوان یک انسان برای خودم ارزش قائل هستم و برای این نظر استدلال‌هایی دارم که شاید دیگران نداشته باشند، این استدلال‌ها بر اساس نگاه به آینده برای رفع مشکلات است.

وی گفت: همان طوری که قسمت خالی لیوان را می‌بینیم باید قسمت پر لیوان را نیز ببینیم و امید داشته باشیم که با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توان به تعالی رسید و نخبگان در اعتلای جامعه با ارائه برنامه‌های مطلوب  می‌توانند اثرگذار باشند.

کارآفرین گلستانی با بیان اینکه امیدآفرینی با ارائه الگوهای رفتاری بیان می‌شود، افزود: افراد نخبه و اثرگذار تعارض را می‌بینند و راهکارهایی برای عبور از مشکلات را می‌دهند که استفاده از این نظرات می‌تواند جامعه را به سمت شکوفایی ببرد.

رهبری گفت: نخبگان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی اگر راهکاری دارند برای آینده جامعه ارائه می‌دهند با توجه به اینکه در مسیری که حرکت کردند یکسری آسیب‌هایی دیدند ارائه راهکارهای آنها همراه با تجربه است.

وی از مردم خواست تا در انتخابات به افرادی رای دهند که دارای برنامه باشند و به دور از شعار زدگی به فکر خدمت به مردم بوده و علاج حل مشکلات در انتخاب اصلح است.

به گفته رهبری؛ نخبه در نحوه مشارکت، تعیین الگوهای برتر کاندیداتوری، رصد وشناسایی برنامه‌های برتر می‌توانند در سطح جامعه موثر و به عنوان مرجع تاثیرگذار باشند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.